Pagina's

vrijdag 7 oktober 2011

Kan al een 1,5 week geen reacties plaatsen cant place any comments on your blog













Zo balen..ik kan al ruim 1,5 week geen reacties geven op jullie blogs. Als ik een tekst tik en ik druk op plaatsen is de tekst weer verwijderd.. heb al wat dingen geprobeerd maar lukt niet.. Nou van het weekend maar er weer eens even goed voor gaan zitten. Tips zijn welkom..



Wens jullie een fijn weekend.

Liefs,

Rozmeen



I cant leave any comments on your blog for almost 1,5 weeks now. I have tried several things but its not working.. Any tips please?



Wishing you a lovely weekend.

xoxo Rozmeen

28 opmerkingen:

  1. Hallo Rozmeen,
    Ik ken t probleem..Sinds ik met google chrome werk gaat t wel goed.Misschien een tip??
    Fijn weekend Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi,
    maybe it is because of the mark "stay logged" on the frontpage.... ??!! Maybe try once again without marking....
    Greetings,
    Simone :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga je helpen Rozmeen, gisteren ben ik ook geholpen. Ik had nl. precies t zelfde. Ik ga je een mail sturen.
    Succes.
    Groetjes,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rozmeen, ik heb hetzelfde probleem, kon geen reactie op je blog plaatsen, toevallig lukt het nu opeens wel. Hoor graag een oplossing van iemand. Google Chrome en de truc met het vinkje aanmelden/aangemeld helpen ook niet. Grrrrrrrrrrrrrrr.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bij mij was het zelfde....ik kwam via via op deze site:

    http://creamutskaartjes.blogspot.com/2011/09/uitleg-over-reacties-plaatsen.html

    Hier staat op hoe je het probleem kunt oplossen. Bij mij werkt het.

    Succes en fijn weekend!

    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Rozmeen,
    Doe het maar even zo, kan je mailadres niet vinden.
    Ik kan weer volop reacties plaatsen dankzij een tip op dit blog. Als je op de link klikt kom je er direkt.
    Het heeft bij mij gewerkt.
    http://creamutskaartjes.blogspot.com/2011/09/uitleg-over-reacties-plaatsen.html

    Groetjes,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kan nog steeds overal reageren. Heb Firefox, al jaren...misschien ligt het daaraan?? Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Rozmeen, ik heb ook even op de blog Creamutskaartjes gekeken, duidelijke uitleg, alleen dat zogenaamde sterretje is bij mij niet te vinden, dus ik heb op "Extra" geklikt, en daarna de instructies opgevolgd. Geen
    idee of het werkt,ga het nu uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mocht je nog op Internet Explorer zitten, stap dan over naar Mozilla Firefox. Gratis te downloaden en daarmee krijg je in feite een andere toegangsdeur om internet op te gaan, terwijl de deur Internet Explorer ook gewoon op je pc blijft staan. Sinds ik die overstap heb gemaakt, heb ik nergens last van!

    Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik lees het op diverse blogs dat je geen reacties geplaatst kunnen worden. Ik snap het niet hoe dat kan. Ik heb daar nog geen last van gehad, hopelijk houden we dat zo..

    Ik wens je een mooi weekend
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Rozmeen ik ook niet!
    liefs peet

    en helaas de uitleg bij de hier voor genoemde blog lukt ook niet ik krijg hele andere schermen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I love the horse...Beautiful !!! Have a lovely weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Rozmeen,
    Ik snap je frustratie!!! Ik kon het ook niet. Maar bij mij helpt het als ik eerst inlog en daarna pas andere blogs bezoek en berichtjes achterlaat. Hoe simpel kan het zijn.....
    Dus.... eerst inloggen op je eigen blog.
    Groetjes en succes,
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Rozmeen, gewoon overstappen op Firefox zoals Ingrid al aangaf. Dan zijn al je problemen over.
    Dit is het linkje
    http://www.mozilla.org/nl/firefox/new/

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik hoop dat je blogproblemen snel zijn opgelost met alle goede tips van hierboven! Sfeervolle foto's om van te genieten dit weekend.

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Joh wat een gedoe steeds. Suc6 ermee.
    Je hebt weer mooie foto's gemaakt, daar komen we het weekend wel mee door.

    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtige foto's gelukkig kan ik nog reageren .... hoop ook dat het zo blijft .... wens je een heel ijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Alle tips die ken en aan jou door kon geven staan hier boven al genoemd!
    Hoop zo dat de oplossing voor jou er tussen staat.....
    Je foto's zijn weer genieten.
    Een heel fijn weekend!

    Liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  19. http://creamutskaartjes.blogspot.com/2011/09/uitleg-over-reacties-plaatsen.html Alleen als je dat ronde dingtje niet ziet bij jou klik je op extra is mij ook gelukt.......

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Inderdaad gewoon mozilla nemen...en het werkt weer !!.....liefs fijn weekend......van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Try to use Firefox, may be in this way it works.
    Hugs
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. je bent nu vast geholpen ik weethet antwoord ook niet... maar wat een schitterend paard heb je gefotografeerd...
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik werk altijd en alleen maar met fire fox, en heb nog nooit problemen gehad.

    Succes, fijn weekend, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Rozmeen,

    Vervelend dat het niet wil lukken. Ook ik ben heel tevreden met firefox. Sinds ik ben overgestapt heb ik eigenlijk geen problemen meer!

    Een heel fijn weekend,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Rozmeen ,

    al te lag geleden dat ik hier een reactie achterliet maar je kent het he ...druk af en toe en alles bijhouden valt niet mee...

    Hoe is het met jullie ? Hopelijk alles goed maar daar ziet het wel naar uit op je blog . Mooie plaatjes allemaal, ook je kast is weer mooi gevuld.

    Heb je nog wat gehoord over dat wat je mij vertelde ....?
    Ben wel benieuwd hoor ......

    nou in elk geval een fijn weekend verder, lieve groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik hoop dat het inmiddels lukt! Succes ermee!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Das alte Pferd ist traumhaft schoen !
    Herzliche Gruesse
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen